حقیقتی در مورد ورزش شکم


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپدیت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



کدام ورزش رزمی را می پسندید؟

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان  :: موی تای خمین :: و آدرس   MuayThaiKhomeyn.ir   لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







آمار مطالب

:: کل مطالب : 39
:: کل نظرات : 3

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 10

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 27
:: باردید دیروز : 26
:: بازدید هفته : 55
:: بازدید ماه : 53
:: بازدید سال : 300
:: بازدید کلی : 4485

RSS

Powered By
loxblog.Com

باشگاه برادران زارعی | MuayThaiKhomeyn.ir

حقیقتی در مورد ورزش شکم
سه شنبه 12 اسفند 1393 ساعت 1:10 | بازدید : 467 | نوشته ‌شده به دست محمد رضا عباسی | ( نظرات )

 
در مورد ورزیده شدن عضلات شکم و یا از بین رفتن چربی های ناحیه شکم حرف و حدیث های زیادی وجود دارد

آیا انجام حرکات شکم زدن ، کرانج ، شکم خلبانی و یا استفاده از دستگاه های حرکت شکم باعث ازبین رفتن چربی های ناحیه شکم و پهلو می شود ؟؟
خیر . توجه داشته باشید که چربی های ناحیه شکم  فقط و فقط در یک صورت از بین می رود و اون هم این هست که این چربی ها باید تجزیه شوند و بسوزند ، که مستلزم این عمل انجام ورزش های هوازی ( ورزش های ملایم در مدت زمان طولانی ) می باشد .
حال اینکه ما روزانه 100 200 500 1000 حرکت شکم برویم هیچ تاثیری در از بین رفتن چربی های ناحیه شکم ندارد .

پس حرکت های شکم به چه دردی می خورد ؟؟
کلیه تمرینات شکم باعث تقویت عضلات شکم میشود . اگر تمرینات برنامه ریزی شده باشد با عث حجیم شدن عضلات شکم می شود ولی هیچ ارتباطی با از بین رفتن چربی های ناحیه شکم و پهلو ندارد .
نکته بسیاررررررررررررررررمهم دقت کنید :
وقتی شما تمرینات شکم رو انجام می دهید عضلات شکم شما قوی و محکم میشود و خودشان را بسمت عقب می کشند ، و کلیه اعضای داخلی شکم مانند معده ، روده ، کبد و.......... را به سمت عقب ( داخل شکم ) فشار می دهند ..( در صورتی که اگر عضلات شکم شل باشند همان اعضای داخلی معده روده و....... به دیواره شکم ، به سمت بیرون فشار وارد می کنند و شکم برجسته میشود . )
برخی از افراد معمولی و یا ورزشکاران با انجام ورزش شکم عضلات خود را تقویت می کنند و اعضای داخلی شکم آنها به سمت عقب هدایت میشود . در این حال زمانی که با متر اندازه گیری انجام می دهند می بینند که چند سانتی دور شکم آنها کوچک شده است و تصور می کنند که این کاهش سایز مربوط به کاهش چربی های ناحیه شکم و پلو می باشد . در صورتی که این کاهش سایز فقط و فقط به دلیل تقویت عضلات شکم و به عقب راندن اعضای داخلی شکم ( معده روده و.... ) می باشد .
پس چربی های ناحیه شکم چطور از بین می روند ؟؟
همانطور که قبلا ذکر شد ، تنها راه از بین بردن چربی های ناحیه شکم این هست که سلول های چربی ذخیره در زیر پوست به اندامک هایی بنام میتوکندری ( نیروگاه بدن ) فراخوان شوند و در انجام تجزیه و تبدیل به انرژِی شوند ........... و این عمل فقط و فقط با انجام تمرینات هوازی که قبلا توضیح داده شد میسر می باشد .

خوب پس حالا می دانیم که تمرینات قدرتی شکم ( با وزنه ، بی وزنه ، با میز شیب دار ، با دستگاه ، با توپ سوئیسی و............ ) به چه دردی می خورد و همچنین می دانیم که چربی های ناحیه شکم و پهلو چگونه از بین می رود .




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: